top of page

Customer Success Manager

FUNCTIEOMSCHRIJVING

In deze job is het jouw hoofdopdracht om samen met je collega’s de klantervaring bij Connecton te optimaliseren. Eerst maak je grondig kennis met de volledige werking van onze binnendienst. Je ondersteunt de commerciële binnendienst daar waar nodig (orderingave, klachtenopvolging, …) en communiceert constant met de collega’s van productie, voorraadbeheer en planning om de klant zo efficiënt mogelijk van dienst te zijn. Je bereidt het stuk ‘live support’ voor ons internetplatform voor (Live-chat, automatische antwoorden op mogelijke vragen, etc…) en helpt ons dit op te zetten en te implementeren.

JOUW PROFIEL

Je bent tweetalig (Nl/Fr), je pakt de dingen graag aan, en bent een echte “problem solver”. Je bent pragmatisch, collegiaal en hebt zin voor detail. Je hebt een academische bachelor, of gelijkwaardig door ervaring.

Je komt terecht in een bedrijf dat reeds 4 generaties bestaat, maar dat volop groeit en moderniseert, met leuke collega’s en veel interessante uitdagingen.

Connecton is actief in 27 landen, en maakt deel uit van de familiale bedrijvengroep “Groep Roussel” (www.roussel.be). Wij zorgen voor een aangename werkplek, een goede sfeer onder de collega’s, een marktconforme verloning, en een extra verloning via ons bonusplan.

ONS AANBOD

INTERESSE?

Herken je jezelf in deze functieomschrijving? Stuur dan je CV door naar: beatrice.gilson@connecton.be

Customer Succes Manager Connecton (3).png
bottom of page